/nginx/o/2013/07/26/1921276t1hf8b8.jpg)
Oodatust paremad majandustulemused, millest suure osa andis mobiilireklaamimüügi järsk kasv, tõstis ettevõtte aktsia hinda eile õhtul peaaegu kolmandiku võrra.
«Teenus on läinud paremaks ning ettevõte hoolitseb nüüd reklaamiandjate eest paremini,» ütles ajalehele The Wall Street Journal digitaalreklaamiagentuuri DigitasLBI asepresident Adam Shlander. «Aasta või kaks tagasi oli ettevõttega veidi raske koostööd teha, sest see kasvas nii kiiresti ning teenustes olid ebakõlad,» lisas ta.
Veel aasta tagasi oli Facebookil mobiiltelefonidele vähe reklaami. Eelmisel kvartalil moodustas mobiilireklaam 41 protsenti Facebooki käibest, mis pani eile aktsia hinna kerkima 30 protsenti 34,36 dollarini.
«Selles kvartalis töötas kõik nagu õlitatult,» ütles majanduslehele aktsiate analüüsikeskuse Pivotal Research Group analüütik Brian Wieser.