Kuigi allahindluskampaaniad meelitavad küll ostjaid spordipoodi, ei teeni nad siiski kasumit. Sestap loodab Rademar plussi jääda alles 2012. aastal.
Rademar: kasumit loodame teenida aastal 2012
Nagu kindlasti tähelepanelik lugeja märganud, on spordipoodidel viimasel ajal kombeks korraldada üks kampaania teise otsa. Allahindluse protsendid ulatuvad 25st 60ni.
Kuigi taolised kampaaniad meelitavad küll ostjaid poodi ning heal juhul toovad pea kahekordse käibe võrreldes nn tavalise päevaga, ei too Rademari juhi Margus Juksari sõnul erilist kasumit sisse.
«Reaalsus on see, et kui automüük on kukunud 80 protsenti ning meie müük 30 protsenti, siis ma olen selle üle isegi õnnelik,» sõnab ta.
Praegu on Rademaris käimas kampaania, kus kliendikaardi omanikule antakse 25 protsenti alla. «Eks natuke matemaatikat jagav inimene arvutab, kui suur kaotus on,» märgib Juksar. Ta täpsustab, et kuigi uute, selle hooaja kaupadega miinusesse ei jääda, on müügis ju ka n-ö vanad, eelmise aasta asjad, mille puhul on olukord kohati vastupidine. «Internetis on teinekord Eesti kaupmeeste kohta õelaid kommentaare, et meil on 300-protsendised juurdehindlused, aga ma ütlen, et meie juurdehindlused on võrreldavad Skandinaaviaga,» sõnas firmajuht.
Olgu juurdehindlusega kuidas on, kasumit Rademar Juksari sõnul enne 2012. aastat ei näe.