Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Viimsisse rajatakse mugavusklassi kuuluv bensiinijaam

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Olerexi bensiinijaam.
Olerexi bensiinijaam. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Olerex rajab Harjumaale Viimsisse kohvikuga bensiinijaama, kuhu tuleb ka klaasipesuvedeliku tankur.

«Mõõtmetelt ei ületa see jaam meie suurimaid, näiteks Sillamäe jaama, küll aga on kontseptsioonilt tegemist premium-klassi suure mugavusjaamaga,» rääkis Olerexi turundujuht Antti Moppel.

Tänapäeval jagunevad bensiinijaamad laias laastus kolmeks. Esiteks kiirtanklad ehk automaatjaamad, kus puudub kauplus ja lisateenused, ja kus maksmine toimub automaatsesse makseterminali.

Teiseks teenindusjaamad, kus kütuse eest tasutakse tankla kauplusse. «Need jaamad võib omakorda jagada kaheks: väikese kaupluse ja piiratud lisateenustega teenindusjaamad (ainult levinuimad kütused, müügisaal alla 50m2, ilma pesula ja lisateenusteta) ehk keskmise klassi teenindusjaamad, ja suured, kõrge mugavusklassiga teenindusjaamad (müügil ka kõrge oktaanarvuga mootoribensiin, müügisaal üle 100m2, palju lisateenuseid nii kaupluses kui territooriumil, heal tasemel kiirtoitlustus), ehk premium-klassi mugavusjaamad,» selgitas ta.

Selle käsitluse järgi kuulub Viimsi jaam premium-klassi, sest seal saab olema laia kaubavaliku, tervisliku kiirtoidumenüü ja kohvikunurgaga suur müügisaal. Lisateenustena pakutakse liikluskindlustust, balloonigaasi, haagiserenti, rehvirõhu kontrolli ja autotolmuimejat. Teenindusjaama juurde tuleb ka automaatpesula. «Uuendusena hakkama klaasipesuvedelikku müüma lisaks kanistritele ka klaasipesuvedeliku tankurist, millega saab soovitud koguse tankida otse auto klaasipesuvedeliku paaki,» lubas Moppel.

Ta lubas, et lisaks võetakse Viimsis kasutusele paar Eesti tanklate jaoks uudset tehnilist uuendust. «Need puudutavad meie tehnoloogiatarnijate uusimaid lahendusi ja enne neilt lõpliku kinnituse saamist ei julgeks välja lubada,» tõdes Moppel.

Tagasi üles