/nginx/o/2013/07/24/1916382t1h2720.jpg)
Maailma suurim kohvikukett Starbucks hakkab koostöös Prantsusmaa piimatööstusgigandiga Dannon müüma oma kohvikutes ja kohvipoodides jogurtit, kirjutab The New York Times.
Maailma suurim kohvikukett Starbucks hakkab koostöös Prantsusmaa piimatööstusgigandiga Dannon müüma oma kohvikutes ja kohvipoodides jogurtit, kirjutab The New York Times.
«Jah, see on meile uus ärikanal, kuid me ei soovi seda mitte äri pärast,» ütles ajalehele Danone’i tegevjuht Frank Riboud. «Tegelikult me otsisime Starbucksi nende kommuuni pärast, 70 miljonit klienti, kes külastavad nende kohvipoode igal nädalal ning sellepärast, kuidas nad meelitavad, räägivad ja kuulavad oma kommuuni,» lisas ta.
Jogurt on saanud tänapäeval üheks kuumemaks toidukaubaks. USA jääb selle tarbimisel siiski Euroopast maha. Näiteks prantslased söövad aastas inimese kohta 33 kilo jogurtit, ameeriklased vaid kuus kilo.