/nginx/o/2013/07/23/1914986t1hfb3a.jpg)
Swedbanki klient pidi täna pärast kella 15.00 päeval Rävala kontoris ootama klienditeenindaja jutule pääsemiseks üks tund ja kuus minutit, pank otsib probleemile aktiivselt lahendust.
Swedbanki klient pidi täna pärast kella 15.00 päeval Rävala kontoris ootama klienditeenindaja jutule pääsemiseks üks tund ja kuus minutit, pank otsib probleemile aktiivselt lahendust.
Swedbanki kontorivõrgu ja kõnekeskuse divisjoni direktor Mihkel Roosme kinnitas, et viimaste päevade jooksul on ooteajad pangakontorites tõepoolest muutunud pikemaks. «See on tingitud eelkõige sellest, et suure hulga pangakaartide kehtivusaja lõppemine on langenud seekord lühikesse perioodi.»
Ta lisas: «Samuti seab meid kontorivõrgus täiendava surve alla suvine puhkuste aeg. Otsime aktiivselt probleemile leevendust. Vabandame ebamugavuste pärast.»
Kella 17.30 paiku oli ooteaeg Rävala kontoris juba 17 minutit.