Swedbanki klient pidi täna pärast kella 15.00 päeval Rävala kontoris ootama klienditeenindaja jutule pääsemiseks üks tund ja kuus minutit, pank otsib probleemile aktiivselt lahendust.
Järjekord Swedbanki pangakontoris küündis üle tunni aja
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki kontorivõrgu ja kõnekeskuse divisjoni direktor Mihkel Roosme kinnitas, et viimaste päevade jooksul on ooteajad pangakontorites tõepoolest muutunud pikemaks. «See on tingitud eelkõige sellest, et suure hulga pangakaartide kehtivusaja lõppemine on langenud seekord lühikesse perioodi.»
Ta lisas: «Samuti seab meid kontorivõrgus täiendava surve alla suvine puhkuste aeg. Otsime aktiivselt probleemile leevendust. Vabandame ebamugavuste pärast.»
Kella 17.30 paiku oli ooteaeg Rävala kontoris juba 17 minutit.