«Avastasin Selveri kassas, et hapukoorepakk laseb läbi. Vaatamata sellele, et ma olin lapsevankriga, tuli mul pärast arve tasumist minna ise müügisaali pakki ümber vahetama. Kas katkise paki vahetamine ei ole kassiiri ülesanne?» küsib lugeja Julia.
Lugeja küsib: kes peab poes vahetama ringi lekkiva pakendi?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Selveri pressiesindaja Annika Vilu.
Sellistel puhkudel tuleks lähtuda hetkeolukorras parimast ja kiireimast lahendusest. Pakendid on väga harva katki ning iga situatsioon isemoodi, mistõttu reeglit selle kohta kirja pandud ei ole. Parim lahendus on see, kui kassapidaja saab kutsuda appi mõne kolleegi. Alati sellist võimalust paraku ei ole ning siis läheb teenindaja ise toodet ümber vahetama. Selleks tuleb tal kassa ja sigarettide kast lukustada ning turvatöötajat teavitada. See omakorda võtab aega ning võib järjekorras ootajaid pahandada. Seetõttu pakuvad mõnikord kliendid ise, et vahetavad toote kiirelt ringi. Samas ei oleks teenindaja tohtinud seda kliendilt nõuda.