Jaguar Land Rover asetab panuse uutele «alumise otsa» luksautodele, millega kavatseb sõita BMW, Audi ja Mercedes-Benzi kõrvale.
Jaguarile tulevad kutsikad
Kasinate Jaguaride põlvkond tuleb peale alates aastast 2015, mil rahva ette veeretatakse pisemat sorti sedaan, midagi maasturitaolist ja kombi.
Kõik kolm hakkavad istuma uhiuuel platvormil – esimesel, mille JLR Tata-ajastul täiesti iseseisvalt valmis on disaininud.
Uute mudelite tiivul tungib Jaguar kiiresti kasvavasse ja kasumlikku «lihtsama luksuse» segmenti, mis on suuremate-peenemate noobelautode müügile täielikult tuule alla teinud.
Lisaks kasvab Jaguari tulejõud Hiina turul, kus odavamad Land Roverid – Evoque ja Freelander – on firma vaieldamatud bestsellerid.
Uued kutsikad võimaldavad Jaguaril pista rinda näiteks Mercedes-Benzi C-klassi ja BMW 3. seeriaga.
Sihikule võetakse kliendid, kes sooviksid astuda esimese sammukese massiautodest kõrgemale – maksmata seejuures liiga rasket raha.
Mainitud sõiduriistu hakatakse valmistama alumiiniumist ning nende sünnikoduks saab Solihulli tehas Inglismaal, kus seni on tehtud üksnes Land Rovereid.
Informeeritud allikad teatasid Financial Timesile, et oodata on 1500 uut töökohta.
«Jaguar teeb jõulise hüppe,» on dokumentidega tutvunud ja anonüümsust palunud isik veendunud.
JLRi pressiesindaja keeldus kuuldusi kommenteerimast. Allikad arvavad, et firma pajatab plaanidest septembrikuisel Frankfurdi autonäitusel.
Copyright The Financial Times Limited 2013