Viimistlusvahendite tootja OÜ Krimelte müük kasvas 2012. aastal 15 protsenti, kasum aga 78 protsenti, selgub majandusaastaaruandest.
Krimelte puhaskasum kasvas 78 protsenti, ulatudes 6,23 miljoni euroni
Krimelte peamiseks kaubamärgiks on neil Penosil, mille müük 2012. aastal moodustas ca 60 protsenti kogumüügist. Krimelte klientideks on ehitusmaterjalide hulgi- ja jaemüüjad ligi 50s riigis Euroopas, Aasias, Ladina-Ameerikas ja Austraalias.
Krimelte kuulub täna ühekomponentse PU-vahu tootjana Euroopa 4 suurima tootja hulka.
2012. aastal jätkus ettevõtte tugev müügikasv ning 2012. aastal müüdi 15 protsenti enam kui 2011. aastal. Müügikäive ulatus 87 miljoni euroni, mis on ettevõtte parim tulemus siiamaani. 94 protsenti toodangust müüakse välisturgudele.
2012. aasta esimeses pooles tõusid toorainete hinnad ning see sundis ettevõtet aasta alguses lõpphinda tõstma. Aasta teises pooles toorainete hinnad stabiliseerusid, tänu millele paranes ettevõtte brutomarginaal ning puhaskasum kasvas võrreldes 2011. aastaga 87 protsenti 6,23 miljoni euroni.
Krimelte plaanib jätkata nii tooteportfelli kui ka müügigeograafia laiendamist.