Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Yahoo teise kvartali kasum kasvas 46 protsenti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
Yahoo! logo.
Yahoo! logo. Foto: SCANPIX

Internetihiiglase Yahoo teise kvartali kasum kasvas 46 protsenti 331,2 miljoni dollarini, kirjutab Bloomberg. 

Ettevõtte käive oli 1,07 miljardit dollarit, mis jäi napilt alla analüütikute pakutud 1,08 miljardile dollarile. Käesoleva kvartali käibeprognoosiks nimetati 1,06 kuni 1,1 miljardit dollarit, analüütikute keskmine hinnang oli aga 1,12 miljardit dollarit.

Yahoo tegevjuht Marissa Mayer, kelle ühe aasta pikkuse juhtimise all on ettevõtte aktsia hind tõusnud 72 protsenti, teatas, et ettevõte on alles oma ümber pööramise esimestes faasides ning praegu keskendutakse uutele toodetele, mille abil võtta ära reklaamiturgu konkurentidelt Google´ilt ja Facebookilt.

Teises kvartalis vähenes ettevõtte kuvareklaamide käive eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12 protsenti 472 miljoni dollarini.

Suurem osa Yahoo kasvust ei tulnud aga mitte ettevõtte enda äritegevusest, vaid ettevõtte 24 protsendi suuruse osaluse väärtuse tõusust Hiina e-kaubanduse suurettevõttes Alibaba ja Yahoo Japani headest tulemustest.

Alibaba kolmekordistas oma esimeses kvartalis 669 miljoni dollarini, sellel aastal on ilmselt oodata ka ettevõtte börsile minekut.

Yahoo sai teises kvartalis Alibaba ja Yahoo Jaapani üksuse investeeringutest  225 miljonit dollarit tulu, eelmisel aasta samal perioodil oli selleks 180 miljonit dollarit.

Tagasi üles