Kühne + Nagel rajab Eestisse oma IT-tugikeskuse

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sülearvuti.
Sülearvuti. Foto: SCANPIX

Rahvusvaheline logistikahiid Kühne + Nagel rajab Eestisse oma IT-tugikeskuse, mis hakkab arendama kogu ettevõttele vajalikke süsteeme, kirjutab Äripäev.

«Olen rohkem kui kindel, et see oli õige otsus,» ütles kontserni IT-juht Martin Kolbe, iseloomustades eestlasi loovate inimestena.

Logistikafirma Kühne + Nagel hakkas eelmisel aastal otsima võimalusi oma IT-keskuse laiendamiseks, sest Hamburgis tegutsenud ja kogu ette­võtte vajadustega tegelev keskus vajas lisajõudu, et arendada äsja loodud süsteeme ning luua uusi. Sobiva koha leidmiseks tehti põhjalik uuring, kust jäid sõelale Balti riigid. Ettevõtte esindajad käisid kohapealseid võimalusi uurimas, arutamas kohalike kaubanduskodadega ning lõpuks leiti, et Eesti on kõigist valikutest parim.

Köitis eestlaste initsiatiivikus ja loovus. Eelmisel nädalal koos Saksa presidendiga Eestis riigivisiidil viibinud Kühne + Nageli IT-juht Martin Kolbe kinnitas, et määravaks ei saanud kulude suurus, vaid kultuuriline sobivus ning kohapealsete inimeste võimekus.

«Loovus on oluline, sest me ei taha oma töötajatele anda tegemiseks väikseid tükke, vaid mahukaid ülesandeid,» ütles Kolbe.

Eestisse tuleku kasuks otsustas ka siinne kiire edasiminek IT-vallas. Kolbe tõi näiteks Skype’i ja kohalike pankade süsteemid, pidades neid põhjuseks, miks Eesti on ka nende ettevõttele sobivaim riik.

«Reisime ka teistes Balti riikides ja pean ütlema, et olen rohkem kui kindel, et see on õige otsus,» tõdes Kolbe.
«Loomulikult on ka teistes riikides IT-alast võimekust, kuid seal on inimesed rohkem tugiüksustes, kus nad töötavad väga konkreetse programmi kallal, mitte ei tooda midagi ise. Seda näeme aga siin.»

Loe edasi Äripäevast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles