Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Internetireklaami müüki tabas USAs ajaloo suurim langus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Teelemari Loonet
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX
Majanduskriis andis
Ameerika Ühendriikides
hoobi internetireklaami müügile, mida tabas enneolematu langus.

Nimelt vähenes müügitulu selle aasta esimeses kvartalis eelmise aastaga võrreldes viie protsendi võrra, kirjutab BBC News.

Mullu tõi virtuaalreklaam aasta esimesel kolmel kuul sisse 5,8 miljardit dollarit, tänavu aga 5,5.

Internetireklaami edendamise ja reguleerimisega tegeleva organisatsiooni Interactive Advertising Bureau (IAB) teatel on tegu esimese märkimisväärse langusega pärast kuus aastat segamatult kestnud tõusu ja suurima kukkumisega, mida virtuaalreklaami turul üldse nähtud on.

Analüütikute sõnul on majanduskriis internetireklaami siiski võrdlemisi vähe mõjutanud.

«Praegused majandusolud on keerukad, kuid interaktiivne meedia tarbib reklaamipirukast jätkuvalt suuremat tükki,» kommenteeris David Silverman analüüsifirmast PricewaterhouseCoopers.

Ka IAB president Randall Rothenberg ütles, et on kindel, et internetireklaami populaarsus püsib ja majandusolude paranedes müüginumbrid tõusevad.

Märksõnad

Tagasi üles