A. Le Coq teatas, et ettevõtte poolaasta müük laevadele ja sadamapoodidele ehk travel trade on viimase aastaga kasvanud nii liitritelt kui rahaliselt 30 protsenti.
A. Le Coq: iga neljas õlu müüakse sadamapoes või laeval
«Tänasel päeval moodustab travel trade segment 25 protsenti kogu Eestis müüdud õllest ja ligi 35 protsenti siidritest ja long drinkidest,» ütles A.Le Coq-i juht Tarmo Noop, lisades, et ilma selle segmendi olulise tõusuta viimase viie aasta jooksul oleks riiklikud aktsiisilaekumised, vaatamata aktsiisisitõusule, selgelt miinuses.
«Eestis ei arvestata travel trade segmenti reaalselt ekspordi hulka, sest Eesti riik saab sellelt sarnaselt sisemaa müügiga aktsiisi, kuid sisuliselt on tegemist reaalse ekspordiga, » ütles Noop.
2013. aasta esimese 6 kuuga müüs A. Le Coq nimetatud segmenti ligi 7 miljoni euro eest lahjat alkoholi.
A. Le Coq’i õlle, long drinki ja siidri eksport laevadele ja sadamakauplustele on alates 2005. aastast kuni tänaseni kasvanud ligi 12 korda.