/nginx/o/2013/01/10/1518700t1hb183.jpg)
Tarbija24 lugeja avastas eile täiesti juhuslikult, et Tele2 oli muutnud paketi tingimusi ja alates 1. juulist arvestatakse Hinnaliider 22 ja osade perepakettide puhul kõne kestvust endise ühe sekundi asemel 60-sekundilise täpsusega.
Tarbija24 lugeja avastas eile täiesti juhuslikult, et Tele2 oli muutnud paketi tingimusi ja alates 1. juulist arvestatakse Hinnaliider 22 ja osade perepakettide puhul kõne kestvust endise ühe sekundi asemel 60-sekundilise täpsusega.
Tele2 kodulehel on Hinnaliidri ja Perepaketi tingimuste all kirjas, et alates 1. juulist arvestatakse Hinnaliider 22 kõne kestvust 60-sekundilise täpsusega ja Perepaketi kõne kestvust 60-sekundilise sammuga.
«Valisin juba mitu aastat tagasi perele sobiva paketi ning ausalt öeldes ei käi ma iga päev Tele2 kodulehel uurimas, milliseid muudatusi nad vahepeal teinud on. Normaalne oleks, kui kliente neist muudatustest SMSiga teavitataks,» sõnas lugeja.
1. juulist kehtima hakanud muudatus tuli aruteluks ka mitmetes avalikes foorumites. Tele2 kommunikatsioonijuhi Hans Saarvelti sõnul teavitab Tele2 kliente vastavalt lepingu tingimustele. «Teeme seda meie koduleheküljel, iseteeninduses ja kliendiinfo kaudu,» märkis Saarvelt.
Küsimusele, kuidas muudatus kliente mõjutab, vastas Saarvelt, et erilist mõju ei olegi. «Peresisesed kõned on niikuinii tasuta ja mõlemad paketid on oma valdkonnas Eesti soodsaimad,» ütles Saarvelt.
Ta lisas, et 85 protsenti Tele2 pakettidest arvestatakse sekundi täpsusega ja inimesed ise saavad vastavalt valida paketi, mis neile paremini sobib.
«Sarnaselt arvestavad ka teised operaatorid pakette nii sekundi- kui ka minutitäpsusega,» ütles Saarvelt. Muudatuse põhjust kommenteerides lausus Saarvelt, et «lihtsalt paketid on sellised, üks sobib ühele, teine teisele.»
Tele2 kodulehelt leiab järgmise info:
Juuni keskel vihastas Tele2 välja kliendi Sergei, kes sai tavapärasest kaks korda suurema arve, kuna ettevõte muutis paketi tingimusi ja info selle kohta oli vaid neti iseteeninduses.
Samuti ärritus nägemispuudega klient, kes sai maikuu tavatult suure mobiiliarve tõttu teada, et Tele2 on vahepeal paketi tingimusi muutnud.
Ettevõtte kinnitusel teavitasid nemad kliente muudatusest iseteeninduse vahendusel ja sellest piisab.