Siin on tegelikult valiku koht – kas tahad kaasata või tahad sa lihtsalt oma ideed maha müüa. Viimast saab teha ka siis, kui see on juba valmis. Kaasamine peaks aga algama esimesest päevast peale. Milles nende vahe on? Kaasamine tähendab inimese potentsiaali kaasamist, koos vastutusega, idee müük tähendab pigem seda, et inimene on pigem vahend asja ära tegemiseks ning vastutuse tase ei pruugi muutuda.
Siin on valikuid väga palju, olenevalt muutusest, teemast, varasematest kogemustest, ajast jne. Igal juhul peaks lähtuma põhimõttest: kaasamine tähendab vastutuse jagamist, ühise vastutuse loomist. Tavaliselt võiks see välja nii, et juht püstitab üldisema eesmärgi ning inimesed leiavad vastuse küsimusele «kuidas». Näiteks: meie eesmärk on suurendada müüki 20 protsendi võrra x perioodil. Kuidas me seda teha saame, küsib juht? Vahenditeks ideede ja info kogumine (NB! soovitan ajurünnakuid mitte teha), selekteerimine, plaaniks vormistamine, mõõdikute tekitamine, otsustamine, millest loobuda jne. Pigem on juhi roll siin olla meeskonna juhendaja – protsessi vedaja, organiseerija, küsija, modereerija jne. Meeskonna töö on võtta vastutus ja teha asjad enda jaoks nii, et eesmärk saaks tõenäolisemalt tehtud.