Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

SEB klientidel võib Rootsis pangakaardiga maksmisel probleeme tekkida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kaardimakse
Kaardimakse Foto: Toomas Huik

Mõned SEB panga kliendid on jäänud hätta pangakaardiga maksmisel Rootsis. SEB väitel ei ole viga nende süsteemides, vaid tegemist on tarkvaraveaga osades välismaistes kaardimakseterminalides.

On juhtunud, et klient sisestab kolm korda järjest õige PIN-koodi, kuid masin loeb selle ikkagi valeks ning kaart läheb lukku. «Oleme teemaga kursis,» sõnas SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas, kes selgitas, et viga ei ole SEB kaartides ega süsteemides.

«Tegemist on tarkvaraveaga, mis esineb osades välismaistes kaardimakseterminalides, mis ei ole meie väljastatud ja seetõttu ei saa me neid ka ümber vahetada,» tõdes Allas, kelle sõnul saab probleemi lahendada üksnes välismaa kaupmees, tema pank või koostööpartner, kes on talle kaarditerminali väljastanud ja kes hooldusteenust pakub.

Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Liidia Kaljundi kinnitusel ei ole nemad veel klientidelt taolist tagasisidet saanud.

SEB soovitus reisimiseks

Kaardimaksed on kõige mugavam viis teenuste ja toodete eest tasumiseks, siiski tasub arvestada ka sellega, et alati ei pruugi kaardimakse õnnestuda.

Näiteks võib kaupmees mitte aktsepteerida teatud kaardi tüüpi, nõustub võtma vastu makseid vaid teatud summast alates, makseterminal võib olla rikkis, interneti või muu sideühendus makseterminaliga võib olla häiritud näiteks elektrikatkestuse tõttu jne.

SEB soovitab välismaal olles eelistada kaardimakseid, kuid igaks juhuks võiks varuda alati ka natukene sularaha ootamatuste tarvis.

Tagasi üles