Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks sobib Eesti Posti kullerile vaid mobiiltelefoni number?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Pakiautomaat Post24.
Pakiautomaat Post24. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Tarbija24 lugeja soovis teada, miks sobib Eesti Posti kullerile vaid mobiiltelefoni number. «Andmete küsimisel taheti minult saada mobiiltelefoni numbrit, kuid mobiil oli parajasti paranduses ning lauatelefoni number ei sobinud,» kurtis lugeja.

Vastab Eesti Posti kommunikatsioonispetsialist Kadri Tonka.

Kui kuller on paki ära toonud, siis ta helistab kliendile, et paki väljastus kokku leppida. Lähtume saatja ja saaja andmete küsimisel sellest, et vajadusel oleks võimalik ka sms-i teel infot paki kohta saata ning seetõttu küsime mobiiltelefoninumbrit. Eesti Post kasutab kliendi mobiiltelefoninumbrit vaid paki teate saatmiseks või helistamiseks. Kliendi andmeid ning telefoninumbrit ei avaldata kõrvalistele osapooltele.

Tagasi üles