/nginx/o/2012/11/22/1447174t1h3e46.jpg)
Tarbija24 lugeja soovis teada, miks sobib Eesti Posti kullerile vaid mobiiltelefoni number. «Andmete küsimisel taheti minult saada mobiiltelefoni numbrit, kuid mobiil oli parajasti paranduses ning lauatelefoni number ei sobinud,» kurtis lugeja.
Tarbija24 lugeja soovis teada, miks sobib Eesti Posti kullerile vaid mobiiltelefoni number. «Andmete küsimisel taheti minult saada mobiiltelefoni numbrit, kuid mobiil oli parajasti paranduses ning lauatelefoni number ei sobinud,» kurtis lugeja.
Vastab Eesti Posti kommunikatsioonispetsialist Kadri Tonka.
Kui kuller on paki ära toonud, siis ta helistab kliendile, et paki väljastus kokku leppida. Lähtume saatja ja saaja andmete küsimisel sellest, et vajadusel oleks võimalik ka sms-i teel infot paki kohta saata ning seetõttu küsime mobiiltelefoninumbrit. Eesti Post kasutab kliendi mobiiltelefoninumbrit vaid paki teate saatmiseks või helistamiseks. Kliendi andmeid ning telefoninumbrit ei avaldata kõrvalistele osapooltele.