EAS on välja töötanud Eesti uue turundusstrateegia, mille avalöögiks saab homme algav Robbie Williamsi sotsiaalmeediakampaania.
Robbie Williams hakkab Eestit reklaamima
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Homsest algab Robbie Williamsi fännikanalites ülemaailmne sotsiaalmeediakampaania, mille kaudu tuuakse artisti 20. augustil Tallinnas toimuvale kontserdile 10 fänni, neist viis EASi prioriteetsetelt sihtturgudelt. Tallinna lauluväljakul toimuvast kontserdist valmib ka «Take the Crown» turnee ainus ametlik kontserfilm «Robbie Williams –Live in Tallinn». Kontserfilmi vaheklipid tutvustavad Tallinna ja Eesti ning selles osalevad ka Tallinna lennutatud fännid.
Kampaaniat rahastab EAS. Kampaaniaks kasutatakse Eestit kui reisisihtkohta tutvustavast programmist Londonis Eesti tutvustamiseks mõeldud 300 000 eurot.