Päevatoimetaja:
Sander Silm

Õlletootjad: sooja ja päikselist jaanipäeva saab nimetada parimaks müügimeheks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Saku õlled.
Saku õlled. Foto: Arno Saar / Õhtuleht

Eesti õlletootjad A. Le Coq ja Saku ütlesid, et kasvatasid eeldatavasti ilusa suveilma tõttu möödunud aastaga võrreldes sel jaanipäeval märkimisväärselt rohkem oma alkoholimüüki.

A. Le Coq müüs kõiki tooterühmasid, sealhulgas õlut, siidrit ja longerot võrreldes tavapärase suvenädalaga keskmiselt kaks korda rohkem. «Kuna sel aastal oli jaanipäeval väga ilus ilm, siis ületasime eelmise aasta müüke ca 20 protsenti,» sõnas A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.

Saku rõhutas, et kõigi nende jookide müügimahud olid jaanipäeva eel aasta tipptasemel. Võrreldes eelmise aastaga tõusis oluliselt eelkõige karastusjookide müük, aga ka õlle oma.

Saku Õlletehase karastusjooke on juunis ostetud 70 protsendi võrra rohkem kui möödunud aastal samal ajal. Õlle müük oli ligi neljandiku võrra suurem eelmise aasta jaanieelsest ajast. «Jookide müük on tihedas sõltuvuses ilmast, nii et tänavust sooja ja päikselist jaanipäeva saab nimetada parimaks müügimeheks!» otsis Saku kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg põhjuseid.

Tamberg lisas, et õlle pruulimisel ja villimisel on jätkuv trend väiksemate pakendite ja lahjemate jookide suunas. Suurtes plastpakendites õllede müük on aasta esimese viie kuuga langenud ligi 20 protsendi võrra, asendudes väiksematesse klaaspudelisse ja purkidesse villitud toodetega.

Tagasi üles