Cannes'i loovusfestivali viimasel päeval jagati välja kõige mainekamate kategooriate, filmi ja kampaania, lõvid.
Cannes'is võidutsesid nõme surm ja tegelik ilu
Austraallaste (McCann Melbourne) metrookampaania "Kuidas nõmedalt surra" (Dumb Ways to Die) jätkas auhindade korjamist, võites nii filmi kui ka integreeritud kampaania Grand Prix. Kokku sai see traagiline, kuid samal ajal lõbus kampaania rekordilised 5 Grand Prix'd. Parima kampaania Titanium Grand Prix võitis "Tegeliku ilu visandid" (Real Beauty Sketches), mis lähtus FBI koolitusega kunstniku Gil Zamora oskusest joonistada inimesi teiste inimeste kirjelduse järgi. Zamora on oma karjääri jooksul teinud tunnistajate kirjelduste järgi visandeid enam kui 3000 kurjategijast, kellest paljud on politsei tänu kunstniku andele ka kätte saanud. Sao Paulo agentuur Ogilvy Brasil palkas kunstniku joonistama 7 naist neid ennast nägemata, kusjuures igast naisest tegi Zamora ühe visandi selle põhjal, kuidas portreteeritav end ise kirjeldas, teise aga täiesti võõra inimese kirjelduse põhjal. Piltide võrdlemisel on selgelt näha, et portreteeritavad olid teiste inimeste silme läbi palju ilusamad võrreldes sellega, kuidas nad end ise kirjeldasid. Unileveri brändile Dove kavandatud kampaania sõnum on selge: "Naised, te olete ilusamad, kui te ise arvate!". Ogilvy Brasil tunnistati ka parimaks agentuuriks McCann Melbourne'i ees. Edukaimaks rahvusvaheliseks agentuuriketiks kuulutati Ogilvy & Mather, parimaks sõltumatuks agentuuriks Wieden + Kennedy Portland.
"Kuidas nõmedalt surra" võitis Cannes'is 5 Grand Prix'd.