Cannes'i loovusfestivali pressizürii arvates kavandas tänavuse parima ajalehe/ajakirjakampaania Los Angelesi agentuur TBWA/Media Arts Lab, kelle Apple'i reklaamid olid geniaalselt lihtsad: ei miskit pealkirja, lubadust või sloganit, vaid toode, selle nimi ja valmistaja logo.
Parima pressireklaami tellis Apple
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Grand Prix' pälvinud reklaamid ilmusid viie ajakirja - Time'i, Wallpaper'i, Wired'i, Surferii ja New Yorker'i tagakaanel, kus lugeja nägi Apple'i toote ekraanil sama ajakirja esikaant, aga kuna tegemist oli iPad Miniga, siis oli too ajakiri originaalist väiksem. Pressikategoorias võistles tänavu 5511 tööd, nende hulgas üks ka Eestist.