Täna hommikul sai selgeks, et ükski Cannes'i loovfestivali lõvi sel aastal Eestimaale ei sõida.
Eestlaste lõvilootused kustusid lõplikult
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kampaaniate kategooria žürii tegi teatavaks shortlisti, mille hulgast selgitatakse välja lõvivõitjad.
Väljavalitute listile pääses 30 kampaaniat 15 riigist, kuid Zavod BBDO konkursitööd "Ära lase purjus sõpra ujuma" nende hulgas polnud. Parim kampaania kuulutatakse välja homme, mil festivalinädal lõpule jõuab.
Üks lõvikandidaate on Unileveri kampaania "Iluvisandid", mille on kavandanud Ogilvy Brazil.