Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tallegg müüb jaaninädalal kordades rohkem grilltooteid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Lihatoodete grillimine.
Lihatoodete grillimine. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Eesti linnulihatootja Tallegg müüb jaaninädalal üle kolme korra rohkem grillitooteid kui tavalistel suvenädalatel.

«Eestlased tarbivad jaaninädalal umbes poole rohkem grilltooteid kui tavaliselt,» ütles Talleggi äridirektor Margus Venelaine. Kõige suurema müügikasvu teevad antud perioodil šašlõkid.

Venelaine sõnul müüs Tallegg eelmise aasta suvel nädalas keskmiselt 30 tonni erinevaid grilltooteid (šašlõkid, marinaadis lihad, toorvorstid, grillvorstid). Jaaninädalal kasvas grilltoodete müügimaht aga tervelt 93 tonnini. «Jaaninädalal teeb kõige suurema hüppe just šašlõkkide müük. Kui tavalistel suvenädalatel müüakse šašlõkke ligikaudu 17 tonni nädalas, siis eelmisel aastal kasvas šašlõkkide müük jaaninädalal hüppeliselt tervelt 61tonnini,» teatas ta.

Venelaine sõnul on liigutud samasuguses mahu prognoosis ka sel aastal. «Sellesuviseid müüke vaadates on näha, et oleme jätkanud eelmise aasta trendi ning müünud nädalas keskmiselt 29 tonni erinevaid grilltooteid. Müüke on pisut pidurdanud aprillis pikalt kestnud külmad ilmad. Arvestades ees ootavat pikka nädalalõppu ning suvist ilmaprognoosi loodame ületada eelmise aasta müügitulemusi,» lausus ta.

Tagasi üles