Cannes'i loovusfestivali parima meedialahenduse pakkus välja Hollandi matusekindlustuse firma Dela.
Parim meedialahendus: "Ära oota, kuni on juba liiga hilja"
Meediažürii esimees Jack Klues ütles, et käesoleval aastal oli konkurentsis mitmeid väga häid kampaaniad, kuid Ogilvy & Matheri Amsterdami agentuuri kavandatu vastas kõige paremini neile kriteeriumidele, mille järgi žürii parimaid otsis: see oli inspireeriv, inimlik, ootamatu, unikaalne, ühendav, mõõdetav ja hästi kasutatav eri tüüpi meediates. Dela kampaania lähtus mõttest, et inimesed peaksid oma kallitele pereliikmetele ja sõpradele ütlema, et nad armastavad neid, enne, kui on liiga hilja, ehk teisisõnu, enne, kui nood siit ilmast lahkuvad. Kampaania käigus pakuti välja erinevaid võimalusi, kuidas inimesed saaksid oma tundeid edastada. Kasutati nii plakateid, TV-d, ajalehti kui internetti. Ajalehes ilmus leheküljesuurune reklaam, millel oli vaid sõna "Armas..." ning edasi kirjutasid lugejad ise juba oma sõnumi ja postitasid selle spetsiaalsele veebilehele, kust neist osa jõudis plakatitele, need aga omakorda linnapilti. Nii rändasid inimeste sõnumid ühest meediast teise. Nutikas meedialahendus võimaldas Delal väga hästi silma paista ja meelde jääda - kui hakati uurima, missugused kaubamärgid hollandlastel kõige paremini meeles on, siis selgus ootamatult, et TOP 10 seas oli ka matusekindlustuse firma. Dela müük kasvas 50%.