Cannes'i loovuskonkursi 16-st kategooriast on auhinnad välja jagatud juba kümnes.
Disainilõvid jagatud
Kolmapäeva õhtul said oma lõvid kätte disainikategooria võitjad. Grand Prix läks teist aastat järjestikku Müncheni agentuurile Serviceplan Itaalia supermarketile Auchan kavandatud kampaania "Endaskaneerimise aruanne". Agentuuri nuputatud lahenduse abil oli igal Auchani kliendil võimalik mobiltelefoni abil oma tšekki skaneerida, et saada ülevaadet toote ja selle tooraine päritolu kohta.
Zürii esinanaine Mary Lewis ütles, et kõva Grand Prix kandidaat oli ka Kuldlõvi võitnud Absolut Vodka kampaania "Absolut Unikaalne", mille puhul pandi Absoluti Rootsi tehasesse püsti spetsiaalne trükiseade, mis valmistas igale liinilt tulnud pudelile unikaalse kujundusega sildi. Projekti kavandas Stockholmi agentuur Family Business. Kokku trükiti 4 miljonit unikaalset pudelit. Kokku võistles disainikategoorias 2 373 tööd 70 riigist, välja anti 1 Grand Prix, 23 Kuldlõvi, 50 Hõbelõvi ja 64 Pronkslõvi. Eestit esindas pakendikategoorias agentuur Koor, kelle kavandatud Saku Koduõlle pakend paraku paremate hulka ei pääsenud.