Cannes'i loovfestivali delegaatide vastukaja põhjal on seni populaarseim esineja olnud üks USA suuremaid telestaare Conan O'Brien, kes astus kolmapäeval festivalipalee pealavale.
Conan O'Brien: "Siinses seltskonnas on vastik olla. Aga raha saatke otse minu arvele!"
Tõelise professionaalina haaras ta esimesest sekundist auditooriumi endale pihku, naljad lendasid kui kuulipildujast ja saal rõkkas naerust nagu parima komöödiafilmi ajal. Kohe sai selgeks, et üks hea komöödianäitleja tunnus on julgus riskeeerida ja oma naljadega auditooriumi taluvuse piiri peal liikuda. O'Brien naljatas, et ega ta õigupoolest tea, mis sorti rahvas siin saalis istub, aga kui vaadata, kuidas neil kõigil on süles arvutid lahti, siis ta kahtlustab, et nad mängivad mingeid mänge ja kui nad teda usinasti pildistavad, siis ilmsesti selleks, et pärast internetist uurida, kes nende ees esines. Lisaks imestas ta, mis pagana pärast ta endale musta ülikonna selga pani, kui saalis istuvad imelikud mehed lotendavates lühikestes pükstes. Ilkudes küsitleja rollis olnud CNNi ankru Anderson Cooperi soengu üle, väitis ta, et ta on ainus valge inimene kogu Lõuna-Prantsusmaal, olgugi, et ta päevitas basseini ääres, lugedes "Halli 50 varjundit", kandes samal ajal nibuklambreid.
"Vabandust! Keegi teist siin saalis kirjutas selle stsenaariumi!
Killurebimise kõrval liikus aga ajuti jutt ka mööda asjalikumaid radu. O'Brien märkis, et viimaste aastate jooksul on meedia suhtlemine avalikkusega totaalselt muutunud. Kui ta alustas 1993. a NBCs, siis oli tema show veebilehel vaid info, kust saab pileteid ja kes on saatekülalised. Miskit suhtlemist vaatajatega ei olnud. Nüüd on tal Twitteris üle 8 miljoni jälgija ning Facebooki lehel üle 2 miljoni laikija ning ta müüs oma üle-Ameerikalise tuuri kõik piletid maha paari tunniga vaid sotsiaalmeedia abil, ilma igasuguse muu reklaamita. O'Brien märkis, et reklaam on telemaailma üks osa ning erinevad brändid teevad ka tema talk show'le pidevalt ettepanekuid saatesse reklaami "integreerida", mis tavaliselt tähendab seda, et saatejuht peaks ühe või teise toote kohta midagi positiivset kostma. Ta väitis, et ta võtab vastu vaid need käsikirjad, mis ei sunni teda loomuvastaselt käituma, kuid enamasti unistab reklaamija, et ta võtaks saate ajal pihku šokolaadi ja lakuks seda andunult otse kaamerasse vaadates, lugedes samas käsikirja kirjutatud kiidusõnu. "Ma ei tee seda! Mis tähendab, et tegelikult teen, aga omaette kodus. Aga ma ei tee seda raha eest. See tähendab, et ma teen seda raha eest, aga omaette kodus!", põrutas O'Brien ja lisas auditooriumi poole pöördudes: "Vabandust! Ma tean, et keegi teist siin saalis kirjutas selle stsenaariumi!" O'Brieni sõnade kohaselt oleks parim lahendus, kui saate tegijaile antakse palju raha ja vabad käed, lisades, et talle endale sobiks kõige paremini, kui raha kantakse üle mitte tema tööandjale, vaid otse O'Brieni nimele Šveitsi panka. O'Brieni arvates teevad reklaamijad vea, kui nad panevad teletähed eetris kiitma kaupa, mille puhul on selge, et too heakskiit pole autentne ja et rääkija ise ei usu seda juttu. Reklaamijad peaksid saate tegijaid rohkem usaldama ning nende mõtteid kuulama. Samas tõi ta aga vastupidise näite, kus videomängude valmistaja palus tal kommenteerida oma uusi mänge, teades, et O'Brien pole videomängude fänn. Conan näitas ekraanil lõiku sellest, kuidas ta Tomb Raiderit mängides kangelannasse armus ja püüdis anda endast parimat, et naine ellu jääks, kuid alati ebaõnnestus. Ta märkis, et kuigi ta oli uue toote demonstreerijana täielik äpu, sai reklaamija aru, et telestaar pole toote sihtrühma jaoks miski ekspert ja ei hakanud midagi muutma või välja lõikama. Tulemus osutus sedavõrd populaarseks, et Cannes'ist koju minnes ootavad O'Brienit ees uued videomängud, mida ta kaamera ees testima hakkab.
Televaatajast saab saate autor
Juttu tehti ka sellest, kuidas tele-show'd aja jooksul muutuvad. O'Brieni sõnul on need ajad läbi, kus show seisis vaid ühe mehe najal. Nüüd on ka õhtustes jutusaadetes mitu saatejuhti, tema enda tiimis on 30 inimest ning üha rohkem kaasatakse ka vaatajat. Mees märkis, et kuigi Youtube'is on 98% materjalist jama, siis on seal ka erakordselt innovatiivseid tegelasi ja seepärast nad võtsid nõuks kaasata televaatajaid show kokkupanekusse. Vaatajad saatsid omatehtud lõbusaid filmijuppe, nii animeeritud kui ka lihtsalt kaameraga üles võetuid, ning lõpuks sai neid nii palju, et fännide lähetatud materjalist pandi kokku terve saade.
Lõpetuseks heitis Conan nalja, et ta nägi kogu oma esinemise jooksul, kuidas inimesed saalis midagi oma arvutisse toksisid: "Ilmsesti nad kas täitsid oma tuludeklaratsiooni või mängisid mõnd mängu. Sellise vastiku seltskonnaga pole võimalik kontakti luua. Seepärast me läheme nüüd minema!" Lahkumine ise toimus publiku ovatsioonide saatel, üks lavale tormanud daam sai oma T-särgi rinnaesisele staari autogrammi ning ilus teadustajapoiss väikse geinalja. Publikut lõbustati kuni viimase hetkeni.