/nginx/o/2011/02/07/512240t1ha3f5.jpg)
Ehkki 86 protsenti Eesti internetikasutajatest on ostnud kaupu või teenuseid e-kanalitest, jätavad ettevõtjad selles valdkonnas paljud võimalused kasutamata, vahendab ERR uudised «Aktuaalset Kaamerat».
Ehkki 86 protsenti Eesti internetikasutajatest on ostnud kaupu või teenuseid e-kanalitest, jätavad ettevõtjad selles valdkonnas paljud võimalused kasutamata, vahendab ERR uudised «Aktuaalset Kaamerat».
Price Waterhouse Coopers Advisorsis uuringu korraldanud Mihkel Lauk sõnas, et Eesti ettevõtjatel on võrreldes välismaiste e-kauplejatega mitmeid mahajäämusi, sest ettevõtjad ei mõista reaalses maailmas ja e-maailmas toimuva äri erinevusi. «Kuna internetist kaupade ostmine on reeglina ebamugavam, peaks kaupmees neid mingi lisaväärtusega kompenseerima,» ütles Lauk.
Lauk selgitas, et internetis kaasneb ostmisel suurem pingutus, suurem ooteaeg, lisanduvad kulud postikulude näol, mistõttu peaks lisanduva pingutuse korvama mingi suurem lisaväärtus, et seda pingutust tasuks ette võtta.
Uuringu korraldaja sõnul ei pane Eesti ettevõtjad sellele otsustusprotsessile selle soodustamiseks mingit lisaväärtust juurde.