Cannes'i loovusfestivali disainižürii tegi täna teatavaks oma shortlisti, mille hulgast valitakse edaspidi välja auhinnasaajad.
Lätlastele pronkslõvi, meie rindel muutusteta
Paraku ei olnud selles Eesti agentuuri Koor võistlustööd "Saku koduõlu", mis hiljuti võitis Lätimaal Kuldse Haamri ja mis Cannes'is heitles pakendidisani kategoorias. Küll aga on shortlistis Läti agentuuri Young/Hungry poolt Riia Stockholmi Majanduskooli lõpetajatele kavandatud "Maailma väikseim aastaraamat". Lätlased on sel aastal Cannes'is üldse väga tublid, kuna eile õnnestus Riia agentuuril Wrong Digital võita PR-kategoorias pronkslõvi tööga "Jalgrattavargus" . Ka meie teisel naabril, Soomel, on samuti esimene lõvi võidetud ning see tuli samuti PR-kategoorias Soome HIV Nõukogu tellitud töö eest "Facebook sinu püksis".
Cannes'i loovusfestivali konkursi 16 kategooriast on seni võitjad välja kuulutatud neljas. PR kategooria Grand Prix võitis austraallaste maailmakuulus liiklusohutuse kampaania "Kuidas nõmedalt surma saada." (Dumb ways to die), mille McCann Melbourne kavandas metroole.