Peek&Cloppenburg kahekordistas tellimused Baltikalt

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Baltika tsehh.
Baltika tsehh. Foto: Stanislav Moškov/Bravo!

Saksa kaubamajade kett Peek&Cloppenburg kahekordistas peale pooleaastast testperioodi Baltikale kuuluva Mosaic kaubamärgi tellimusi.

Sügisest hakkab Saksa firma müüma Mosaici naistekollektsiooni seitsmel turul ning 24 kaubamajas, ütles BNSile Baltika pressiesindaja Mervi Lill.

Eelmisel sügisel lähetas Baltika Peek&Cloppenburgile esimese tellimuse, mis jõudis müügile kaubamajaketi 14 kaubamajja neljal turul - Saksamaal, Austrias, Poolas ja Šveitsis.

Sellest sügisest lisandub veel 10 kaubamaja Saksamaal, Austrias, Poolas, Tšehhis, Sloveenias, Slovakkias ja Horvaatias.

Baltika juhatuse liikme Boris Loifenfeldi sõnul osutus testperiood üle ootuste edukaks. «Müügid näitavad, et Mosaic suudab konkureerida tuntud brändidega nagu S.Oliver Collection, Mexx ja Esprit Collection. Meie suureks tugevuseks peeti väga head hinna ja kvaliteedi suhet, omanäolist käekirja ja kostüümide laitmatut istuvust.»

Tellimuse suurendamise teiseks põhjuseks tõi Loifenfeld kollektsiooni tugeva müügiedu kõigil turgudel.

«Šveits, Austria, Poola ja Saksamaa on oma olemuselt väga erinevad. See, et olime kõikjal edukad, näitab, et kaubamärk on rahvusvaheliseks konkurentsiks küps,» lisas ta.

Mosaici brändijuhi Brigitta Kippaku sõnul suureneb sügisest nii kaubamajade hulk, kus Mosaici müüma hakatakse, kui ka ka toodete valik.

«Kui varem oli väljas vaid väike osa toodetest, siis sügisest jõuab müügile enamik kollektsioonist,» ütles Kippak. «Mosaic on meile teadaolevalt üks väheseid kaubamärke, kelle tellimusi majandussurutise tingimustes suurendati.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles