Prisma poeketil oma suurkööki pole ning teiste firmade toodangut müüakse hügieeni kaalutlustel vaid kinnistes pakendites.
Prisma ei müü põhimõtteliselt lahtist valmistoitu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Põhjus, miks müüme kinnises pakendis valmistatud tooteid, on hügieen,» rääkis Prisma pressiesindaja Kadri Lainas. Tema sõnul näitavad kõik uuringud, et kinnises pakendis müüdavate valmistoitude mikrobioloogilised näitajad on märksa paremad kui lahtisest letist müüdavatel.
Kui majanduskasvu tipus valmistoitude ostmine kasvas tohutult, siis majanduslangus tõi Lainase sõnul kaasa trendi ise kodus süüa teha. «Antud trend kestab tänaseni. Kasvab aga näiteks magustoitude kaasa ostmine, mida ilmselt eelistatakse portsjonitena,» lisas ta. Samuti on kasvanud ostjate huvi peolauatoitude vastu. Kõige rohkem müüakse klassikaliste maitsetega tooteid.