Päevatoimetaja:
Sander Silm

eKool hakkab müüma reklaami

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
eKooli kodulehekülje fragment.
eKooli kodulehekülje fragment. Foto: eKool

Nii lastevanematele, õpetajatele kui ka lastele digitaalset õpilaspäeviku teenust pakkuv eKool hakkab nüüd kasutajatele edastama ka reklaame.

«eKoolis oleme «reklaamile» seadnud mitmed piirangud – näitame üldjuhul teateid ainult lastevanematele ning iga teade peab olema kuidagi kooli või haridusega seotud, selgitasid eKooli juht Sander Kasak ja keskkonda vahendava digimeedia agentuuri Mediabrands Digitali müügijuht Siim Toim väljaandele Best marketing.

Nad kinnitasid, et kaubanduskeskuse allahindluskampaania eKooli keskkonda ei sobi, küll aga sobivad näiteks kooli algusega seotud kampaaniad. Tihti teevad meie koostööpartnerid ka eraldi pakkumise eKooli kasutajatele, selleks võib olla kas parem hind või mingid lisavõimalused ja see on eKooli poolt tegelikult soosituim reklaamiviis,» reklaamisid nad uut võimalust.

eKoolis hakatakse pakkuma  bännerreklaami ja tekstilinki, mis viib edasi soovitud maandumislehele. «Flash- ja videobännereid me siia keskkonda kindlasti ei luba,» kinnitasid mehed.

Reklaame hakatakse saatma vastavalt sihtgruppidele, linna ja suhtluskeele täpsusega. «Näiteks Informaatika ja Arvutustehnika kool saatis oma kooli tutvustava personaalse kirja kõikidele 12-klassi õpilastele, kelle suhtluskeeleks on vene keel. Üldjoontes oleme jaganud sihtgrupid kooliastmete kaupa kolmeks – algkool, põhikool ja gümnaasium. Nii saab algkooli õpilaste vanematele kuvada nende jaoks vajalikku infot õppevahendite kohta ja gümnasistidele ja nende vanematele infot edasiste õppimisvõimaluste kohta,» lubavad mehed.

Tagasi üles