Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 vihastas kliendi välja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Tele2 kodulehe fragment.
Tele2 kodulehe fragment. Foto: Tele2

Tele2 klient Sergei sai tavapärasest kaks korda suurema arve, kuna ettevõte muutis paketi tingimusi ja info selle kohta oli vaid neti iseteeninduses. Ettevõte endal süüd ei näe.

«Mul on pakett nuti8 ja eelmine kuu sain ma tavapärasest kaks korda suurema arve,» kirjutas Sergei. Teeninduses öeldi mehele, et firma muutis paketi tingimusi ja nüüd tuleb maksta ka võrgusiseste kõnede eest, mis seni olid tasuta. «Mind selle muudatuse eest keegi ei hoiatanud. Ma ei saanud selle kohta ei meili ega SMSi,» kirjutab nördinud mees.

«Kasutame teavitamiseks eri kanaleid – nii kirja, SMSi, iseteenindust kui kodulehekülge. Nii nagu lepingu järgi kokku lepitud,» ütles Tele2 pressiesindaja Hans Saarvelt. Ta lisas, et alati SMSi saatmine kõigile klientidele ei meeldi. «Kui käivitasime aprillis interneti päevapileti teenuse ja hakkasime selle kohta inimestele sõnumeid saatma, siis tuli teavituse kohta rohkem negatiivset tagasisidet ja lõpetasime,» sõnas Saarvelt.

Paar päeva tagasi kirjutas Tarbija24 nägemispuudega Tele2 kliendist, kes sai samuti tavatult suure arve ja keda teavitati paketi muutmisest iseteeninduskeskkonna kaudu. Kui mees tegi ettepaneku, et maikuu Tele2 võrgusiseste kõnede eest ta ei maksa, kuna polnud paketimuudatusest teadlik, siis keeldus ettevõte sellest.

Tagasi üles