Alates reede, 14. juuni õhtust kell 20 kuni 15. juuni hommikuni kell 8.30 on peatatud teenuste tellimine ja muutmine EMT teeninduskanalites (sh e-teeninduses ja m-teeninduses), teatas ettevõte.
Samal perioodil ei toimi telefonilt juhitavad teenused (ei saa peale panna ja maha võtta suunamisi ja piiranguid, numbrinäitu, koputust jms).
Välisriigis olevatel klientidel, kes tööde teostamise ajal vahetavad võrku (näiteks sisenevad teise riiki) võib teenuste edasiseks kasutamiseks olla vajalik lülitada oma telefon korraks välja ja uuesti sisse. Samuti võib see olla vajalik neil klientidel, kes tööde teostamise ajal liiguvad võrkude vahel Eesti-siseselt (näiteks 4G võrgu levialast 3G võrgu levialasse vms juhtudel).
Tööd teostatakse öösel, et kliente võimalikult vähe häirida.
Klientidel, kellel laupäeval esineb probleeme teenuste kasutamisega (helistamine, kõnede vastuvõtmine, mobiilse interneti kasutamine vm), soovitab EMT mobiili, tahvelarvuti vm taaskäivitamist (välja-sisselülitamist).
Võrguseadmete vahetus tehakse klientidele jätkuvalt kvaliteetse teenuse tagamiseks. Ettevõte vabandab töödega põhjustatud võimalike ajutiste ebamugavuste pärast.