Endine Eurostrip, ettevõte Starlife Agency OÜ avaldas paar päeva tagasi internetifoorumis töökuulutuse, kus püüti foorumikülastajate tähelepanu järgmiste lausetega: «Küürutada maasikapõllul? Kas me sellist tööd suveks tahtsimegi?» ning pakuti välja, et teeniks suvel hoopis Euroopa striptiisi- ja hostessiklubides tantsijana 2000-10 000 eurot kuus.
Töökuulutus: maasikakorjaja vs stripitantsija
«Meiega koostööd tegev reklaamiagent on ilmselt üritanud luua pilkupüüdvat ja teravmeelset reklaami,» ütles Starlife Agency OÜ esindaja Liina Tromm. «Idee oli selles, et maasikad sümboliseerivad suve ja ka meie reklaamime suvist hostessitööd klubides, kus šampanja kõrvale serveeritakse sageli ka maasikaid, mis on sel moel osa nii ühest kui ka teisest tööst. See arvatavasti inspireeriski kõrvutama pilte maasikakorjamisest ja koos maasikatega serveeritud šampanjaga vallatlevatest neidudest,» selgitas Tromm, kes pidas oluliseks toonitada, et reklaam ei kõrvuta ega võrdle striptiisi maasikakorjamisega.
Trommi sõnul ei olnud nende eesmärgiks maasikakorjajate tööd kuidagi halvustada, kuid kuna Tarbija24 reporteri küsimus – miks nad striptiisi maasikakorjamisega kõrvutavad – jättis Trommile sellise mulje, siis palus ta reklaamiagentidel kuulutus sellisel kujul maha võtta. Ja tõepoolest, kui täna hommikul oli veel kuulutus üleval, siis õhtupoolikul enam mitte.
Ettevõte teatab oma kodulehel, et otsib oma klientidele tulusaid esinemislepinguid, mille sisuks on tantsushow laval (topless või fully nude striptiis) ja/või privaattantsushow (topless või fully nude striptiis) ning hostessitöö ehk konsumatsioon.