Šveitsi toiduainetefirma Nestle teatab, et loodab meelitada uut turule toodavat pudelivett ostma eelkõige jõukaid naiskliente.
Nestle paiskab müüki rikaste ja moodsate naiste pudelivee
Uus pudelivesi Resource (tõlkes allikas – toim) on suunatud eelkõige naisele, kes on keskmisest veidi trenditeadlikum ja kõrgema sissetulekuga ning sihtgrupp on 35-aastased, selgitas Nestle esindaja The New York Timesile. Pudelivesi peaks konkureerima selliste brändidega nagu Evian ja Fiji, kirjutab Business Insider.
Nestle´i reklaamis öeldakse, et vesi sisaldab «100 protsenti looduslikke elektrolüüte». Samuti kasutatakse pudelite tootmisel väidetavalt 50 protsendi ulatuses taaskasutatavat plasti.
Selleks, et toode moehuviliste naisteni jõuaks, maksis Nestle Ameerikas kuulsale tõsieluseriaalile Project Runwayle, et nood nende Resource´i vett kasutaksid. Samuti sõlmis Nestle lepingud telesaate «Today» toimetaja Bobbie Thomasi, köögisaate «FoodCraftersi» saatejuhi Aida Mollenkampi ja «The Biggest Loser» staari Brett Hoebeliga.