Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Nestle paiskab müüki rikaste ja moodsate naiste pudelivee

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Nestle toodetud pudelivesi Resource.
Nestle toodetud pudelivesi Resource. Foto: Resource kodulehekülje ekraanitõmmis

Šveitsi toiduainetefirma Nestle teatab, et loodab meelitada uut turule toodavat pudelivett ostma eelkõige jõukaid naiskliente.

Uus pudelivesi Resource (tõlkes allikas – toim) on suunatud eelkõige naisele, kes on keskmisest veidi trenditeadlikum ja kõrgema sissetulekuga ning sihtgrupp on 35-aastased, selgitas Nestle esindaja The New York Timesile. Pudelivesi peaks konkureerima selliste brändidega nagu Evian ja Fiji, kirjutab Business Insider.

Nestle´i reklaamis öeldakse, et vesi sisaldab «100 protsenti looduslikke elektrolüüte». Samuti kasutatakse pudelite tootmisel väidetavalt 50 protsendi ulatuses taaskasutatavat plasti.

Selleks, et toode moehuviliste naisteni jõuaks, maksis Nestle Ameerikas kuulsale tõsieluseriaalile Project Runwayle, et nood nende Resource´i vett kasutaksid. Samuti sõlmis Nestle lepingud telesaate «Today» toimetaja Bobbie Thomasi, köögisaate «FoodCraftersi» saatejuhi Aida Mollenkampi ja «The Biggest Loser» staari Brett Hoebeliga.

Tagasi üles