Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Klient ootab siiamaani aprillis tellitud suvejalatseid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Kersti tellis aprilli lõpus e-kaubamajast Fashion Days suvejalatsid, mida ta pole siiamaani kätte saanud. E-kaubamaja on välja saatnud juba neljanda teate kättetoimetamise viivituse kohta ning pakkunud ka võimalust tellimus tühistada.

Kersti sõnul lükkub Fashion Days keskkonnast kauba kättetoimetamine tihtipeale edasi. «Voodipesu puhul ei ole mul kättesaamisega nii kiire, kuid praegusel juhul tellisin juba 25. aprillil 19.90 eurot maksvad suvejalanõud ja loomulikult selle mõttega, et saan neid soojade ilmade saabumisel ka kohe kandma hakata,» rääkis Kersti.

«Sain järjekorras juba neljanda teate kättetoimetamise viivituse kohta, milles nad lubavad, et saan kauba kätte 27. juunil ehk rohkem kui kaks kuud peale tellimuse tegemist,» lisas naine.

Naise sõnul on ettevõtte teenus ülihalb, vaatamata sellele, et koduleht on kena ja atraktiivne ning kutsub sealt tellima. «Oma teenuse kirjeldamiseks kasutavad nad omadussõnu honest, reliable ja happy, kuid kahjuks minu kogemus nende suhtes selliseid tundeid ei tekita. Olen lihtsalt üle kuu aja oma raha Fashion Days kontol hoiustanud ilma teenust saamata,» tõdes Kersti, kes kavatseb tellimuse tühistada, kui ta 27. juunil oma suvejalatseid kätte ei saa.

Fashion Days Shopping OÜ kliendisuhete juht Gerda Johanson tunnistas, et kliendi kauba tarnega on tõepoolest probleeme ning klienditeenindus on kliendiga sel teemal ka pidevas suhtluses olnud.

«Mõistame kliendi pahameelt hilineva kauba üle ja vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast,» ütles Johanson. Ta selgitas, et probleemsete tarnete puhul on nad oma kliente hilinemistest alati informeerinud ning andnud võimaluse tellimusest loobuda ja kogu tasutud summa koheselt tagasi saada. «Pikalt hilinevate tellimuste korral oleme püüdnud pikka ooteaega klientidele veidigi kompenseerida erinevate soodustuste näol,» lisas Johanson.

Kuna Fashion Daysi näol on tegu kampaaniapõhise sooduspakkumiste e-kaubamajaga, siis ei toimi ladude kaubaga varustamine päris tavapärase e-kaubamaja tavade kohaselt. «Üle Euroopa transporditavate kaupade puhul esineb aeg-ajalt probleemsemaid tarneid, millega ilmselt puutuvad kokku ka paljud teised kaubapakkujad ja müüjad, ent Fashion Days rahvusvaheline meeskond annab oma parima, et neid võimalikult vähe esineks,» rääkis Johanson.

Naise sõnul on juhud, kus kauba lattu mittejõudmise tõttu tellimus tühistada tuleb, pigem väga erandlikud. «Kuid tõepoolest, seda on juhtunud,» märkis Johanson.

Tagasi üles