If: Iizi turupositsioneerimise teenus kahjustab kliendi huve

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
If Kindlustuse juhatuse liige Artur Praun.
If Kindlustuse juhatuse liige Artur Praun. Foto: If.ee

If Kindlustuse müügidirektor Artur Praun ütles Postimehele, et If ei ole ostnud IIZI turupositsioneerimise teenust, kuna see kahjustab klientide huve.

Vastab Artur Praun.

Miks If ei ole ostnud Iizi turupositsioneerimise teenust?

Kujundame enda hinnad ikkagi kahjustatistika ning klientide riskide alusel. Teiseks on probleem meie hinnangul ka seaduspärasusega nii konkurentsi- kui kindlustustegevuse seaduse mõttes. Lisaks eksisteerib sellise teenus juures reaalne oht kahjustada klientide huve.

Kuidas kommenteerite, kas teenus reaalselt siis kahjustab kindlustusvõtja huve?

Finantsinspektsiooni ettekirjutises kirjeldatud turupositsioneerimise teenus kahjustab kliendi huve.

Kas teie arvates oli Finantsinspektsiooni ettekirjutus põhjendatud?

Jah, oli küll põhjendatud ja üsnagi ootuspärane, sest tegemist oli kaheldava väärtusega teenusega.

Kas olete nõus IIZI väitega, et teenus on muutnud hinnad konkurentsivõimelisemaks?

Kui teenusega pakutakse hinna tõstmist, siis tekib küsimus, kuidas see saab hinda alandada? Kuna If ei ole antud turupositsioneerimise teenust ostnud, ei ole see ka meie hindu mõjutanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles