Osa ettevõtjaid on asunud otsekorralduse hinda pankades alla kauplema, sest see tundub neile liiga soolane. Elisa Eesti juhi Sami Seppäneni väitel on teenus Eestis võrreldes Soomega kuus korda kallim.
Pangad küsivad ettevõtjatelt kõrget teenustasu
«Ühe ülekande hinnatase on erinevates pankades ühtlane ning meie vaatevinklist kindlasti kallis,» sõnas Elisa Eesti juht Sami Seppänen, kirjutab
. «Võrreldes Soome hinnatasemega on siin hinnad kuus korda kõrgemad,» lisas ta.
Seppänen märkis, et pankadega käivad läbirääkimised hinna alandamise nimel. Elisa Eesti klientidest tasub ligi veerand arveid otsekorraldusega ja mobiilsideoperaator teeb koostööd Swedbanki, SEB, Nordea, Sampo, Krediidipanga ja Äripangaga.
Cleanaway tegevjuht Argo Luude oli veelgi kriitilisem ja lausus, et pangad küsivad otsekorralduste eest jõhkrat hinda. «Kaks krooni per ülekanne on absoluutselt ebaõiglane - kui meie küsime mõne konteineri tühjendamise eest 20 krooni ning sellest peame 10 protsenti ainuüksi otsekorralduse ülekande eest maksma, siis sellel pole suurt mõtet,» selgitas ta.
Kõige suurem pahameel oli tal Nordea suhtes, kes küsis iga otsekorraldusega tehtud ülekande eest ettevõttelt 2 krooni. Seetõttu eelistab Cleanaway Swedbanki, mille pakkumine oli soodsam.
Nordea Pank Eesti korporatiivpanganduse juht Andreas Laane ütles, et nemad teevad oma hinnakirja vajalikud muudatused vastavalt turuolukorrale. «Praegu ei näe me põhjust otsekorralduse teenuse tasu muuta,» kinnitas ta.