Plaani kohaselt jääks General Motorsile endiselt 35 protsenti Opelist. Venemaa riigi omanduses olev Sberbank saaks teised 35 protsenti, Magna ise 20 protsenti. Ülejäänud 10 protsenti jääks Opeli 50 000 Euroopa töötajale.
Magna juhi Siegfried Wolfi sõnul on nende eesmärgiks Opelisse investeerida 500-700 miljonit eurot, lisaks paluda Saksamaa valitsuselt laenu.
Umbes kahe aasta pärast peaks Opel Magna plaanide kohaselt jälle teenima hakkama, plaanis on suur osakaal Venemaa turul.
Magna tahab enda väitel vähendada oluliselt väiksemal arvul töökohti kui oleks teinud Fiat.
Sulgemisoht ähvardab tehaseid Antwerpenis ja Inglismaal. Saksamaa neli tehast jäävad kindlasti alles.
Tööstuslikuks partneriks saab Opelile GAZ, mille finantseerija on omakorda Sberbank.