Komplekti kuuluvad kaks paari 3D-prille ei leidnud eriti kasutust, kuna 3D-saated on ju veel tulevikumuusika nagu filmidki. Küll aga avastas jalgpallihuviline perepoeg teleri enda seest oma lemmikklubi 3D-video, mis tekitanuks huvi pikaks ajaks, kui teleri pilt poleks pidevalt n-ö kinni jooksnud.
Üldse tõdesime, et neti-TV võimalused jäävad puudulikuks, kui ühenduskiirus pole maksimaalne. Ka Youtube’i videovaatamisrakendus oli muidu ülivahva, eriti läks selle peale särama 20-aastase kodurokkari silm, kuid jällegi vedas alt netiühendus. Skype’i võimalused kõneleva pildi ja häälega kaotasid samal põhjusel oma võlu üsna pea. Ent see 3D-heli, mille nutikas nurgasseisja välja võlus, oli üllatavalt hea.
Jõudsime nädala jooksul vaadata telerist videoid ja pilte mälupulgalt ning korra proovisime ära ka ühenduvuse juhtmevaba mobiiliga. USB-liides paiknes veidi ebamugava koha peal teleka tagaküljel, kuid süsteem töötas tõrgeteta ja pildikvaliteet oli laitmatu. Ka noorem meespere leidis end nädala jooksul mitu korda Xboxi mänge mängimas: suur ja selge ekraan kleepis mehepojad tundideks enda külge kui iminapaga.
Nutiteleriga saanuks suhelda otse ka näoraamatus ja vaadata kirju e-postkastist. Meil see rakendust ei leidnud ja kaldun arvama, et ka teistes peredes on seis sama, sest kuigi Facebooki ikoon ilutseb väga mugavalt käeulatuses, ei tahtnud keegi telerist, liiatigi, kui see hõlmab elutoast pool seinapinda, teiste suhtlemist jälgida või siis ise jälgimisobjekt olla. Nutitelefon ja sülearvuti sobivad selleks oluliselt paremini.
Pidev sisse- ja väljalogimine sotsiaalvõrgustikust oleks mitmeliikmelises peres samuti paras kunsttükk. Kui elaks üksi, arvaks võib-olla teisiti. Tõenäoliselt ei ole netiühenduvus tänapäeval siiski veel see, mida telerilt eelkõige ootaks.
Uue põlvkonna Samsung 3D nutiteler on vaieldamatult täiesti uus tase tehnikamaailmas. Seda võis kogeda iga hetk teleriga koos olles, nagu ka seda, et iga uus vajab sissetöötamist ja harjumist. Eks olukord on mõneti sama nagu elektriautodegagi – põnev, kuid mugavaks kasutuseks on veel küllaga arenguruumi. Nii tootjatel kui ka tarbijatel.