Profid aitavad elamusi pakkuda
Hinna kohta ütleb Veskis, et kui kunagi sai korralikud suvepäevad tuhande krooniga inimese kohta, siis nüüd ei julge ta maksumust välja öelda. «Oleme teinud odavamalt, aga ka kallimalt. Kõik sõltub soovidest.»
«Kui on plaanis teha selline pidu, kus tullakse kokku ja tarvitatakse ohtralt vägijooke, siis pole agentuuri abi tarvis, aga kui tahetakse inimestele elamusi pakkuda, on kõrvaline abi, mis säästab oma töötajate aega ja vaeva, vajalik,» sõnab Veskis.
Ta soovitab eelnevalt välja mõelda, mis on väljasõidu eesmärk. Vahel on selleks mingi muudatuse turundamine, vahel uute töötajate tutvustamine või lihtsalt üksteise tundmaõppimine tööväliselt. Kehtib reegel – mida kaugemale sõidetakse, seda lihtsam on argimured seljataha jätta, kusjuures ka bussisõidu saab sisukaks muuta, korraldades viktoriine ja erinevaid mänge.
Hästi levinud on sellised suvepäevad, kus töötajad saavad oma hobisid ja harrastusi näidata, olgu selleks siis mõni pallimäng, jalgrattasõit või fotograafia.
Loomuliku osana käib suvepäevade juurde hea muusika, maitsev söök ja kerged joogid. «Oma viie aasta pikkuse tegutsemise jooksul pole meie liigse joomise ja sellest tulenevate korratustega kokku puutunud,» lausub Veskis.
Suvepäevade raames on korraldatud triatloni ja muid spordivõistlusi, aga ka erinevaid töötubasid neile, kes aktiivselt sportida ei soovi. Töötubades on tehtud topiseid või meisterdatud midagi muud põnevat, joonistatud modelli järgi akti, korraldatud šokolaadi- ja grillikoolitusi.
Kord toodi kohale mitu vana autot, millest sai mehaaniku abiga endale sõiduk tuunida. Kui tegu on nn perepäevaga, hakkab see tavaliselt varem pihta ja õhtul sõidetakse koju tagasi, kui osalevad ainult täiskasvanud, siis jäädakse ööbima. Esimene variant tuleb muidugi odavam. On ettevõtteid, kus korraldatakse mõlemat.
Veskise sõnul ei tohiks ettevõtte suvepäevad olla korraldajate nägu, kes tavaliselt on noored inimesed, vaid seal peab jaguma tegevust ja üllatusi igas vanuses inimestele.