Saksa tuntud autoklubi ADAC testis 16 elektriratast ning neist mitterahuldava hinnangu sai suisa üheksa, kusjuures nende rataste keskmine hind oli u 1900 eurot. Üks põrunud mudelitest maksis 2690 eurot.
Test: enamik elektrirattaid ei kõlba kuhugi
Viiel rattal oli probleeme raami, juhtraua või tagumise keskjooksuga, kolmel polnud korras pidurid, vahendab Bild ADACi testi. Mudel Raleigh Impulse iR HS andis nii tugevaid elektromagnetlaineid, et need segasid politsei, kiirabi ja päästjate tööd ning sai seetõttu samuti hinnangu puudulik. Ka mudelitel Pegasus ja Kalkhoff andsid liiga tugevaid elektromagnetlaineid, aga need ületasid lubatut vaid veidi ja seetõttu anti neile mudelitele hinnang piisav.
Testil põrunud mudelid:
• Leviatec Demission
• Kreidler Vitality Elite VE 3
• KTM Macina Eight
• Sinus B3 8-G Nexus
• Flyer C5 R Deluxe
• Norma Top Velo Alu-Elektro-Fahrrad 28'
• Fischer E-Bike City Pedelec CU 01
• Victoria Assen
• Raleigh Impulse iR HS
Elektriratastel on väike mootor, mis peaks sõitmise tõusudel ja vastutuult kergemaks tegema. Üldiselt on elektrirattad raskemad ja märksa kallimad kui tavalised ilma mootorita rattad.
Testi tulemusi saab vaadata siit.