Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klient sai telefoni EMT garantiiremondist tükkidena tagasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Marit viis EMT garantiiremonti oma mobiiltelefoni Samsung Galaxy Ace, mis jooksis pidevalt kokku ja mille üks nupp ei töötanud. Kui selgus, et telefon on rikkis tema enda süül, ei soovinud ta paranduse eest maksta, mistõttu sai Marit telefoni garantiist tagasi tükkidena - öeldi, et klient remonti ju ei soovinud.

Marit pidi siiski maksma saatmise ja diagnostika eest 15.97 eurot, kuid teda ei pahandanud mitte niivõrd lisaraha välja käimine, vaid see, milline tema telefon kätte saades välja nägi, kirjutab Õhtuleht.

«Nii nagu see telefon seal remondis lahti võetud oli, nii ka mina selle sain, isegi kruvid olid eraldi kotikesse pandud,» rääkis Marit, kelle sõnul öeldi talle, et «kui remonti ei soovi, siis vaata ise kuidas kokku saad».

«Kuna EMT logistika ei pakenda tagasisaabuvaid telefone (need tulevad pakendatuna tagasi koos töökäsuga), jäi see juhtum ennetamata: loomulikult oleksime probleemi eelnevalt avastades lasknud telefoni kokku panna, sest kindlasti peavad kliendile tagasi jõudvad seadmed olema korrektselt kokku pandud,» selgitas EMT pressiesindaja Kaja Sepp, kelle sõnul oli tegemist väga kahetsusväärse juhtumiga ja kes firma nimel vabandas.

Tagasi üles