Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

H&M juht: paljud modellid on liiga kõhnad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
H&M reklaam.
H&M reklaam. Foto: AFP/SCANPIX

Rootsi rõivafirma H&M juht Karl-Johan Persson tunnistas Metro lehele antud intervjuus, et paljud modellid on liiga kõhnad ja lisas, et kompaniil on suur vastutus modellide valikul.

«On palju modelle, kes on liiga kõhnad ja alakaalulised, kuid on ka neid, kes on lihtsalt saledad ja meie jätkame koostööd nendega seni, kuni nad näevad tervislikud ja säravad välja,» vahendab Local Karl-Johan Perssoni intervjuud. Perssoni hinnangul on ettevõttel suur vastutus. «Mõned modellid, kes meil on olnud, on liiga kõhnad. See on asi, millele me mõtleme palju ja mille kallal näeme vaeva,» rääkis ta. Küsimusele, mis juhtuks siis, kui H&M mõjutaks teisi firmasid kasutama ümaramaid modelle, vastas Persson, et ta ei usu selle toimimisse.

H&M on saanud tänavu palju kiita, kuna  kasutab oma ujumisriiete reklaamis pluss-suuruses modelli Jennie Runki. Ettevõte eitas nagu oleks suurema modelli valimisega tahetud teha mingit avaldust. Rootsi firma müügitaktika pole alati pälvinud heakskiitu. Eelmise aasta mais oli firma sunnitud vähigruppide survel vabandama, kuna kasutas väga päevitunud modelli ning süüdistuste kohaselt propageeris ettevõte surmavat iluideaali.

Tagasi üles