Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klienti pahandas vigane taaraautomaat ja ükskõikne teenindus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kadarbiku talu smuutid.
Kadarbiku talu smuutid. Foto: Marianne Loorents / SL Õhtuleht

Tarbija24 lugejat Kadit pahandas olukord, kus Maxima taaraautomaat ei võtnud vastu tema smuutipudeleid ning ei dispetšer ega kaupluse infolett osanud naist aidata.

Kadi proovis nimelt Lasnamäe kaupluses Maxima XX taaraautomaati sisestada Kadarbiku talu väikeseid smuutipudeleid, kuid masin ei võtnud pandimärgisega pakendeid vastu. Naine helistas taaraautomaadil olnud dispetšeri numbrile, kes väitis, et jooke pole süsteemis. Samuti ei osanud naist aidata kaupluse infolett, kust öeldi, et helistage samale numbrile.

«Mitte keegi ei tahtnud pudeleid vastu võtta. Rimides ja Prismas võetakse küll kõik kenasti vastu,» pahandas Kadi.

Maxima avalike suhete juht Erkki Eilaid vastas nii: «Taaraautomaadi operaator on meile kinnitanud, et see probleem on lahendatud. Palume  kliendilt vabandust.»

Tagasi üles