/nginx/o/2013/05/23/1777632t1hc1d8.jpg)
Tarbija24 lugejat Kadit pahandas olukord, kus Maxima taaraautomaat ei võtnud vastu tema smuutipudeleid ning ei dispetšer ega kaupluse infolett osanud naist aidata.
Tarbija24 lugejat Kadit pahandas olukord, kus Maxima taaraautomaat ei võtnud vastu tema smuutipudeleid ning ei dispetšer ega kaupluse infolett osanud naist aidata.
Kadi proovis nimelt Lasnamäe kaupluses Maxima XX taaraautomaati sisestada Kadarbiku talu väikeseid smuutipudeleid, kuid masin ei võtnud pandimärgisega pakendeid vastu. Naine helistas taaraautomaadil olnud dispetšeri numbrile, kes väitis, et jooke pole süsteemis. Samuti ei osanud naist aidata kaupluse infolett, kust öeldi, et helistage samale numbrile.
«Mitte keegi ei tahtnud pudeleid vastu võtta. Rimides ja Prismas võetakse küll kõik kenasti vastu,» pahandas Kadi.
Maxima avalike suhete juht Erkki Eilaid vastas nii: «Taaraautomaadi operaator on meile kinnitanud, et see probleem on lahendatud. Palume kliendilt vabandust.»