/nginx/o/2012/07/12/1211700t1hdc39.jpg)
Osa Tele2 kliente sai kummalisevõitu teate, et nende teenuspakett on muudetud. Tele2 saatis valeteated välja süsteemi eksituse tõttu.
Osa Tele2 kliente sai kummalisevõitu teate, et nende teenuspakett on muudetud. Tele2 saatis valeteated välja süsteemi eksituse tõttu.
«Sain täna Tele2-lt e-kirja, et minu teenuspakett on muudetud. Mul ei ole aga mõtteski olnud oma teenuspaketti muuta ja ammugi ei ole ma täna Tele2 iseteenindusse sisse loginud,» imestas Tarbija24 lugeja.
Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelti sõnul sai tõepoolest osa kliente, kes teostasid 2012. aasta novembrist kuni 2013. aprillini iseteeninduse vahendusel teenuste muudatuse, süsteemi eksituse tõttu kordusteavituse.
«Klientidele sellega miskit ei kaasne, vabandame segaduse pärast,» lausus Saarvelt, kes ei osanud öelda, kui paljud kliendid valeteate said. Seda pidi selgitama apsaka teinud Tele2 IT-koostööpartner.