Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tele2 saatis klientidele valeteate

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tele2 pood
Tele2 pood Foto: Tele2

Osa Tele2 kliente sai kummalisevõitu teate, et nende teenuspakett on muudetud. Tele2 saatis valeteated välja süsteemi eksituse tõttu.

«Sain täna Tele2-lt e-kirja, et minu teenuspakett on muudetud. Mul ei ole aga mõtteski olnud oma teenuspaketti muuta ja ammugi ei ole ma täna Tele2 iseteenindusse sisse loginud,» imestas Tarbija24 lugeja.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelti sõnul sai tõepoolest osa kliente, kes teostasid 2012. aasta novembrist kuni 2013. aprillini iseteeninduse vahendusel teenuste muudatuse, süsteemi eksituse tõttu kordusteavituse.

«Klientidele sellega miskit ei kaasne, vabandame segaduse pärast,» lausus Saarvelt, kes ei osanud öelda, kui paljud kliendid valeteate said. Seda pidi selgitama apsaka teinud Tele2 IT-koostööpartner.

Tagasi üles