Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/05/21/1772658t1h15b2.jpg)
Kaubamärkide analüüsikeskuse BrandZ värske brändide väärtuse edetabeli kohaselt on maailma kõige väärtuslikum bränd endiselt Apple, mille väärtuseks hinnatakse 185 miljardit dollarit.
Apple’le järgnevad:
2. Google – 113,7 mld USD
3. IBM – 112,5 mld USD
4. McDonalds – 90,3 mld USD
5. Coca-Cola – 78,4 mld USD
6. AT&T – 75,5 mld USD
7. Microsoft – 69,8 mld USD
8. Marlboro – 50,1 mld USD
9. China Mobile – 55,4 mld USD
10. General Electric – 55,4 mld US
Kõige väärtuslikum Euroopa bränd on 19. kohal SAP (Saksamaa tarkvarafirma), Briti-Hongkongi panganduskonglomeraat HSBC (25. koht), moerõivaste bränd Zara (35. koht), L’Oreal (42. koht), Mercedes Benz (43. koht), Shell (50. koht).
Skandinaaviamaadest on suurima väärtusega H&M (69. koht).