Kaubamärkide analüüsikeskuse BrandZ värske brändide väärtuse edetabeli kohaselt on maailma kõige väärtuslikum bränd endiselt Apple, mille väärtuseks hinnatakse 185 miljardit dollarit.
Maailma kõige väärtuslikum bränd on endiselt Apple
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apple’le järgnevad:
2. Google – 113,7 mld USD
3. IBM – 112,5 mld USD
4. McDonalds – 90,3 mld USD
5. Coca-Cola – 78,4 mld USD
6. AT&T – 75,5 mld USD
7. Microsoft – 69,8 mld USD
8. Marlboro – 50,1 mld USD
9. China Mobile – 55,4 mld USD
10. General Electric – 55,4 mld US
Kõige väärtuslikum Euroopa bränd on 19. kohal SAP (Saksamaa tarkvarafirma), Briti-Hongkongi panganduskonglomeraat HSBC (25. koht), moerõivaste bränd Zara (35. koht), L’Oreal (42. koht), Mercedes Benz (43. koht), Shell (50. koht).
Skandinaaviamaadest on suurima väärtusega H&M (69. koht).