Maailma kõige väärtuslikum bränd on endiselt Apple

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
iPhone Apple'i logo taustal.
iPhone Apple'i logo taustal. Foto: SCANPIX

Kaubamärkide analüüsikeskuse BrandZ värske brändide väärtuse edetabeli kohaselt on maailma kõige väärtuslikum bränd endiselt Apple, mille väärtuseks hinnatakse 185 miljardit dollarit.

Apple’le järgnevad:

2. Google – 113,7 mld USD

3. IBM – 112,5 mld USD

4. McDonalds – 90,3 mld USD

5. Coca-Cola – 78,4 mld USD

6. AT&T – 75,5 mld USD

7. Microsoft – 69,8 mld USD

8. Marlboro – 50,1 mld USD

9. China Mobile – 55,4 mld USD

10. General Electric – 55,4 mld US
 

Kõige väärtuslikum Euroopa bränd on 19. kohal SAP (Saksamaa tarkvarafirma), Briti-Hongkongi panganduskonglomeraat HSBC (25. koht), moerõivaste bränd Zara (35. koht), L’Oreal (42. koht), Mercedes Benz (43. koht), Shell (50. koht).

Skandinaaviamaadest on suurima väärtusega H&M (69. koht).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles