Eestis üle 8000 ruutmeetrit kaubanduspinda haldav LPP Retail Estonia ühtlustas hinnad LPP kontserni teiste turgude tasemega, mis kohaliku lõpptarbija jaoks tähendab kuni 20 protsendi suurust hinnalangust.
Eesti Reserved ja Mohito rõivapoodides langetati hindu kuni 20 protsenti
LPP Retail Estonia toob maale tuntud kiirmoe kaubamärke Reserved, Mohito, Cropp ja House. LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass põhjendas otsust Eestis läbiviidud kliendirahulolu uuringute tulemustega, mis näitavad, et kolmandik tarbijatest tahab näha poodides odavamaid hindu.
«Hinnataseme ühtlustamine Euroopa Liidus on uus arengusuund jaekaubanduses ning meie ettevõtte sisseostu- ja hinnapoliitika muutmine on antud valdkonnas esimene Eesti turul tehtud samm. Nüüdsest kõigis EL-riikides, kus on esindatud LPP Groupile kuuluvad kaubamärgid, on kaubale paigaldatud ühtsed hinnasildid nii, et hinnatase näiteks Reservedi või Mohito kauplustes Tallinnas ei erine samade kaubamärkide hinnatasemest Prahas või Budapestis,» ütles Pass.
Pass lisas, et sõltuvalt erinevate valuutade kursist või erinevate riikide käibemaksu eripärast võib hindades küll esineda protsendipunktine vahe, kuid üldplaanis hindade tasemed ühtlustusid.
Hindade ühtlustamise protsess lõppes aprillis Rocca al Mare kaubanduskeskuses suurima Reservedi kaupluse avamisega.
LPP Retaili kodulehe andmetel tegutseb Poola ettevõte oma erinevate brändidega Poolas, Eestis, Tšehhis, Ungaris, Leedus, Ukrainas, Slovakkias, Lätis, Venemaal, Rumeenias ja Bulgaarias.