Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: kuidas on valitud nimed Coca-Cola pudelitele?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Coca Cola uues kuues pudelid.
Coca Cola uues kuues pudelid. Foto: Erakogu.

«Leidsin poeriiulilt omanimelise Coca Cola pudeli. Olen ka varem Eesti nimedega pudeleid näinud ja küsinud klienditeenindajateltki, mis see kampaania endast kujutab, kuid keegi ei ole osanud seni vastata. Miks siis on Coca Cola pudelitel peal Eesti nimed, lisaks «Sõber», «Musi» jne? Ja kuidas need valitud on?» soovis Tarbija24 lugeja Meelis teada.

Vastab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.

Coca-Cola uues rahvusvahelises kampaanias leiab pudelitelt toredad hüüdnimed nagu «Sõber», «Musi» ja nii edasi, aga ka just meie riigis kõige levinumad eesnimed. Nimed sai valitud Eesti Statistikaameti andmete järgi, mis näitasid iga nime esinemissagedust.

Kampaania eesmärk on tuua inimestele rõõmu, kuna esimest korda on maailma armastatuim karastusjook nii personaalne ja lähedane. Samuti tuletab see meelde olulisi inimlikke väärtusi nagu sõbrad ja perekond.

Idee seisneb selles, et olles leidnud poest oma sõbra nimega pudeli, saad selle talle viia ja ühiselt toredalt aega veeta. Kui nüüd juhtub, et sinu sõbra nimega pudelit ei ole, siis tulevad appi hüüdnimedega pudelid. Kampaania kestab meil suvekuudel.

Tagasi üles