Vastab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.
Coca-Cola uues rahvusvahelises kampaanias leiab pudelitelt toredad hüüdnimed nagu «Sõber», «Musi» ja nii edasi, aga ka just meie riigis kõige levinumad eesnimed. Nimed sai valitud Eesti Statistikaameti andmete järgi, mis näitasid iga nime esinemissagedust.
Kampaania eesmärk on tuua inimestele rõõmu, kuna esimest korda on maailma armastatuim karastusjook nii personaalne ja lähedane. Samuti tuletab see meelde olulisi inimlikke väärtusi nagu sõbrad ja perekond.
Idee seisneb selles, et olles leidnud poest oma sõbra nimega pudeli, saad selle talle viia ja ühiselt toredalt aega veeta. Kui nüüd juhtub, et sinu sõbra nimega pudelit ei ole, siis tulevad appi hüüdnimedega pudelid. Kampaania kestab meil suvekuudel.