![Teismelised toidureklaamide meelevallas.](http://f11.pmo.ee/zcz_wWm_z4QM44eLmnRzhkJ71sA=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2009/07/27/212578t1h7d3e.jpg)
USAs läbiviidud uuringust selgus, et teismelistele jäävad kõige paremini meelde toiduga seotud reklaamid, mis püüavad nii saledate kui ka tüsedate pilke.
USAs läbiviidud uuringust selgus, et teismelistele jäävad kõige paremini meelde toiduga seotud reklaamid, mis püüavad nii saledate kui ka tüsedate pilke.
Michigani ülikooli psühholoog Ashley Gearhard jälgis terveid eri kaalus teismelisi vanuses 14-17. Noorukid vaatasid televiisorist saateid, mille vahel olid reklaamipausid. Samal ajal jälgiti nende ajuaktiivsust ajukuvamise abil, kirjutab Tartu Ülikooli teadusportaal Novaator.
Kokku nägid vabatahtlikud 40 reklaamlõiku, millest pooled reklaamisid sööki või kiirtoidukette, ülejäänud aga nutitelefone ja muud tehnikat. Kõige paremini jäid teismelistele meelde toiduga seotud reklaamid, mis neile ka kõige enam meeldisid. Nende vaatamise ajal olid ajus aktiivsed tähelepanu ja tasustusega seotud piirkonnad. Seega on teismeliste aju väga aldis toidureklaami vastu võtma.
Loe lähemalt siit.