Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Klienti ärritas kadunud pakk ja suur telefoniarve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eesti Posti pakiautomaat.
Eesti Posti pakiautomaat. Foto: Liis Treimann / Postimees

Tarbija24 lugejat ärritas kaduma läinud pakk ning telefoniarve, mille ta sai pärast Eesti Posti infotelefonile helistamist.

Juhtum sai alguse sellest, kui Post24 süsteemis kadus ära naise saadetis. Lähemal uurimisel selgus, et pakk sattus vale inimese kätte. Kliendi sõnul lubati saatekulu kompenseerida, kuid seni pole seda tehtud.

Järgnevalt sai klient kätte oma telefoniarve – infonumbril räägitud kahe tunni eest oli summa kokku 31,91 eurot. «Eesti Posti koduleheküljel ei ole üleval infot, samuti ei mainita kõne alguses, kui palju maksab kõneminut. Kompenseerima nad arvet nõus ei ole, sest väidavad, et tegu ei ole eritariifse numbriga. EMT ja Elisa väitel aga on tegu eritariifse numbriga,» sõnas naislugeja.

Eesti Post teatas, et kompenseerib kliendile telefonikulu ning on sellest ka kliendile teada andnud, kuna tegemist oli nendepoolse veaga – paki kättetoimetamine hilines. «Vabandasime kliendi ees tekkinud ebamugavuste pärast,» sõnas Eesti Posti kommunikatsioonijuht Inge Suder.

Eesti Post numbrile 1661 helistamise eest lisatasu ei võta. Lühinumbrile helistades kehtib operaatoripõhine tasu. Kõne maksumus sõltub helistaja ja kõneoperaatori vahel sõlmitud lepingus määratud teenustasust.

Eesti Post tuletab meelde, et kui saatja on kirjutanud pakile saaja telefoninumbri, saab Eesti Post ka kliendile SMS-teavituse saata. Kui seda ei ole, siis ei ole võimalik teadet telefonile saata. Saatja peaks alati pakki saates lisama saaja telefoni, et paki saabumise teade kiiresti saajani jõuaks.

Post24 pakiautomaatide vahendusel ja kullerteenusega pakke saates on mobiiltelefoni number kohustuslik ning teavitus paki saabumisest saadetakse kohe, kui pakk on automaati saabunud. Samuti on võimalik saatjatel tellida lisateavitus paki kättesaamise kohta.

Tagasi üles